Margaret River

6 februari 2019 - Margaret River, Australië

Onderweg naar Margaret River zijn we gestopt in Walpole. Daar hebben ze in de toppen van de bomen van het bos een tree top walk gemaakt. Op het hoogste punt liep je 40 meter boven de grond. Het was echt heel erg mooi. Al heeft Lianne er niet veel van gezien, die durfde eigenlijk niet mee door hoogtevrees, dus die heeft alleen maar naar de lucht gekeken (haha). De filmpjes zijn wel erg mooi geworden ;)

Margaret River staat bekend om de wijnvelden en wijnhuizen en de mooie stranden. We hadden ons dan ook heel erg verheugd op dit deel. Het was heerlijk om weer een beetje in de bewoonde wereld te komen (voor ons gevoel) en even lekker langs winkeltjes te kunnen struinen. De wijnhuizen en wijnen vonden we wat tegen vallen, met 'we' bedoel ik uiteraard Stefan, maar toch hebben we het hier heerlijk gehad. We zijn naar Hamelin Bay geweest, hier komen de roggen bijna het strand op zwemmen en kun je ze aaien. Dat hebben wij niet gedaan voor de zekerheid, want ze hebben wel die enorme stekels op hun staart (zo is Steve Irwin ook aan zn eind gekomen..). Maar het was wel ontzettend gaaf om te zien. Sommige mensen hadden zakken met visjes bij zich en voerden die aan de roggen, die aten ze zo uit hun hand. We hebben hier heerlijk relaxte dagen gehad die echt heel hard omgevlogen zijn!

1. Frank Leferink en Klaas van den berg:
    6 februari 2019
    Klinkt weer goed
    Zeker met een wijntje erbij , en weer blauwe zee met zon , jaloersmakend
    Onze tijd komt nog !!!
    Mooie dagen weer gewenst en heb het goed samen
    Bedankt voor de impressies
    Frank en Klaas