Busselton

11 februari 2019 - Busselton, Australië

Vanuit Margaret River zijn we naar Busselton gereden. Dit was hemelsbreed maar 50km, maar we zijn een stukje via de kust gereden en gestopt bij Eagle Bay. Dit is een heel mooi strand aan een baai met turqoise water, echt prachtig! Hier hebben we even een uurtje of twee gelegen voordat we doorgereden zijn naar de camping! Jawel, we gaan ook naar de camping, al hebben we er wel een huisje geboekt ;)
De camping is klein, maar mooi en heeft voor Noë een heerlijk zwembad, een speeltuin en een springkussen. We hebben deze dagen niet heel veel anders gedaan dan aan het zwembad liggen. Noë vond het zwembad ook prachtig, die was er niet uit te krijgen ;)
Busselton staat bekend om zijn lange pier, 1.8km lang is deze. Over de pier rijdt een treintje en aan het eind kun je met een trap naar beneden en kun je 8m diep onder water kijken. Dit was heel erg leuk!

Noë heeft een klein ongelukje gehad hier in de speeltuin. We gingen eten en daarnaast was een grote speeltuin waar Noë even lekker aan het spelen was. Ze wilde ergens naartoe rennen, maar had een metalen rand net op ooghoogte niet gezien en rende daar heel hard tegenaan. Haar wenkbrauw lag open en begon te bloeden, dus we zijn meteen naar het ziekenhuis gereden (dat was gelukkig heel dichtbij). Daar hebben ze het geplakt en nu moet ze 5 dagen met een grote pleister rondlopen. Gelukkig was ze de volgende dag weer blij en heeft ze weer heerlijk gezwommen.

Zoals de meesten van jullie al wel weten, hebben we hier ook de 20 weken echo laten doen. Hier hebben we ook gehoord dat de baby een jongetje wordt!! Wij zijn heel blij!!

1. Frank Leferink en Klaas van den berg:
    11 februari 2019
    Echt een burgemeestersgezin he meisje , jongen !
    Van harte mensen , fijn dat alles ok was bij de echo ,nu weer gezond verder in de zwangerschap.
    Al een mooi buikje lianne zagen we op foto's bij Hans en Annet gisteren
    Jullie treffen erg mooi weer lijkt ons , nog zo warm?
    Fijn om te kamperen he , jullie krijgen de smaak al te pakken
    Groeten fenk
  2. Peter:
    13 februari 2019
    Prachtige foto´s weer. Klein steigertje maar hoor op de foto. In Australie lijkt alles natuurlijk groter....