Hong Kong

14 januari 2019 - Hongkong, Hongkong

Het is eindelijk zo ver, we gaan naar Australië! Maar voor we daar naartoe gaan, eerst nog een tussenstop in Hong Kong. De vlucht was op zich prima, behalve dat we allemaal weinig hebben geslapen. We zijn best moe als we aankomen, maar Noë is blij en nadat we hebben ingechecked in het hotel zijn we nog even de stad in gegaan. Hong Kong is een leuke stad, maar wel erg druk. We zijn even naar een park geweest en hebben een stukje langs het water gelopen. Daarna zijn we lekker op tijd naar het hotel gegaan. Vanuit de kamer hebben we prachtig uitzicht op het water en de skyline dus hebben we de lichtshow (die is er elke avond) vanuit de kamer gekeken
Heel gaaf! Doordat we een jetlag hebben, werden we 's nachts rond 1 uur wakker en hebben we nog wat gelezen en een spelletje gespeeld. Na 2 uurtjes weer in slaap gevallen.

De tweede dag zijn we met een tram een hele steile heuvel op gegaan (Peak Tram) om vanaf de berg een heel gaaf uitzicht over de stad te hebben. Jammer genoeg was de bewolking zo laag dat we echt niks konden zien. Om er te komen moesten we overigens eerst met een boot, dus dat was wel heel leuk. Na een middagdutje en even spelen in de speeltuin zijn we naar de Ladies Market geweest. Dit is een hele lange straat met heel veel marktkraampjes met allemaal namaakspullen. Leuk om gezien te hebben en Stefan heeft een drone gescoord voor 30 euro (na afdingen uiteraard :p).

Morgen vliegen we lekker naar Australië, op naar de zon en de warmte!!

1. Frank Leferink en Klaas van den berg:
    14 januari 2019
    Goede vlucht gewenst, noe slaapt overal zo we zien , hier zonnetje en een beetje kouder
    Wij gaan nog paalzitten bij jullie nieuwe huis op de 25 e januari
    Tot gauw🤚👬🐶fenk